Wikia

Peach (ook wel bekend als: Princess Peach) heerst over Paddenstoelenland, het rustige koninkrijk. Ze komt in bijna alle Mario-games voor, waar ze dikwijls wordt gekidnapt door Bowser, maar in Super Princess Peach (2005) zijn de rollen omgedraaid en moet Peach Mario redden.

Biografie Edit

Om de reden dat Mario verliefd is op Peach, is Bowser hun aartsvijand, de meest logische reden dat Bowser Peach vaak kidnapt, is omdat hij ook stiekempjes een beetje een oogje heeft op de prinses. Peach is aardig, elegant, slim, stoer en mooi (maar helaas niet zo sterk). En Peach wordt ook dikwijls niet ontvoerd, want in Super Princess Peach moet Peach Mario redden en in de serie van Mario Party (1991 - 2016) is ze speelbaar, net als in games zoals Super Mario 3D World (2013) en in de serie van Mario vs. Donkey Kong (2004 - 2015) speelt ze geen rol, daar speelt Pauline de gekidnapte rol net als in de serie van Super Mario Land (1989 - 2017), daar speelt Daisy de gekidnapte rol. De Toads werken voor Peach en ze is altijd erg trots op hen.

Zie ook Edit