Wikia

Dylan Haegens is een Nederlandse YouTuber. Hij is actief sinds 2009 toen hij nog bij zijn ouders woonde. Ook al maakt ie veel vlogs, hij noemt zichzelf geen vlogger.

Levensloop Edit

Hij werd geboren op 23 oktober 1992 in Venray. Zijn 1e kanaal heet Dylanhaegens en zijn 2e kanaal heet TeamDylanHaegens (tot december 2015 Dylanhaegens2). De populairste video's op zijn 1e kanaal zijn de top 10 video's, die er sinds 2014 zijn: de populairste (ook van al zijn filmpjes) is 10 manieren om uit de klas gestuurd te worden, met ondertussen meer dan 3,5 miljoen weergaven. Van sommige video's, zoals de meest bekeken, is ook een 2e deel verschenen. Op zijn 2e kanaal zijn de challenges het populairst, zoals Gadverdammen (waar Dylan en Rick dammen met zoenen (voedingswaar)). Soms heeft hij een aantal gasten. Zijn 3 bekendste collega's zijn Marit (1992), Teun (1992) en Rick (1992). Teun en Rick hebben een kanaal onder hun echte naam en Marit haar kanaal heet Marit tussen de mannen. De animaties zijn ook vrij populair: specials worden op het 1e kanaal geüpload en de 'echte' animaties op het 2e kanaal.